Back to work!

jaha då är snart sommaren över, kändes som den precis började.. Men jag har hunnit med mycket denna sommar dock. Jag har varit på semester med min familj i Seattle, Washington i två veckor. Jättemysig stad=) Några veckor senare åkte jag ner till La med den äldsta dottern. Körningen var nervrakande med stränderna desto härligare. Plus att jag fick träffa min kusinvitamin från Sverige som var på språkresa nere i LA. Och nu precis kom jag hem från en vecka i Carmel Valley. Var där med en au pair kompis och hennes hostfamily från Washington D.C. Mormorn hade ett jättefint hus längst upp på kullen, med helt underbar utsikt.  Imorgon är det måndag vilket menas med back to work med sex ungar..öhh Lägger ut några bilder över min sommar!



beachen i Santa monica






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0