Magnificent

Hallå där!
Sitter här å såssar framför min data, vet inte vad jag gör uppe egentligen, är ju jättetrött. Sitter och lyssnar på U2låtar mitt nya favoritband, funderar på att köpa deras nya platta. Är hemma efter en lugn fredag var bara ute och käkade och gled runder på stan och spanade in alla studenter. Berkeley har vaknat till liv igen, och det är studenter precis överallt. Väntar bara på den dagen jag kommer köra över en haha, ta i trä. För övrigt har här varit riktigt varmt det senaste dagarna runt
90F alltså ca 30celcius. Väldigt svettigt och klibbigt min fyra åring var röd som en tomat när vi kom hem från parken idag, tyckte faktist lite synd om henne.

Jag blev så excited tidigar idag, har äntligen hittat en kurs som jag verkligen vill gå! Hoppas det är möjligt bara. Har hittat en kurs i SF på en filmskola, kursen heter Film acting. Man får lära sig om grunderna att agera framför en camera mm. Verkar vara en kul grej även om det kommer att bli komplicerat att göra allt på engelska. Men vet som sagt inte om jag får ta kursen eller inte ännu.

Såg precis att U2 ska spela i Los angeles just när mina päron är här och hälsar på, är det något ni skulle vara intresserade av?

För övrigt saknar jag er därhemma..lite jobbigt att hålla kontakten, när man lever på varsinn sida av mother earth. Men jag har inte glömt er, ni finns i mina tankar!






Kommentarer
Postat av: Hemlig

Du är så söt Nina!

2009-08-29 @ 12:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0