söndag natt..

Jaha då var det söndag igen, helgerna bara springer förbi än av någon konstig andledning. Eller kanske inte tiden går ju fort när man har roligt eller hur? Är en upplevelse rikare efter den här helgen, jag hamnade nämligen av en slump på en Gay fest. Jag och några kompisar hade inget att göra i lördags kväll. Så vi bjöd in oss själva till något som såg ut att vara en normal hemmafest. Tre sekunder efter jag kommit in i huset möts jag av en drös killar iklädda i endast minemala boxershorts. dansande väldigt intimit. Det var då jag förstod, att det här var något nytt haha. Vi hade tydligen hamnat på en gay nationens fest;) Nyfiken som man är, så ville jag såklart kolla mig omkring i huset. Så jag försökte gå upp på övervåningen i trappan, men killarna i trappen vägrade att släppa förbi mig. So i asked can I go upstairs? And they answerd, NO! you´re not a brother, But what if im a sister? NO! You still have a vagina, go! haha nog om det..

Idag har jag varit i Santa cruz med Jason och Fredrike och det var lika underbart som vanligt! Mycket beachvolley och jag börjar faktist bli bättre. Vi träffade även en kille som lärde oss grunderna i soccervolley, det är inte de rätta namnet, men kommer inte på vad sporten heter nu. Det är som fotboll över ett volleynät man kicka fram och tillbaka, men man får inte använda händerna. Inte riktigt min grej, men det var kul!

Imorgon är det måndag igen, och ungarna börjar skolan denna veckan. Så nu kommer det bli lugn och ro igen. De här veckan kommer nog förmodligen gå s . För i helgen är det fest med Young scandinavians! Det är en förening för skandinavier här i bay area och det har events varje månad som man kan gå på! Det som är i helgen är en party helg ute vid Lake tahoe med Hawaii tema, kmr bli hella fun!

kram!, här kmr några bilder från Big Sur som jag tog för par veckor sen, jättevackert!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej tjejen! Va händer? Ser att du har det kanon, även om jag inte helt förstår vad du sysslar med, bara skumläst lite? Blir iaf väldigt impad!! Är du au pair? hur länge har du varit där? en kort sammanfattning tack:) pussar o kramar! din donkenbrud

2009-09-03 @ 13:52:01
Postat av: Dhanii

Hej Nina!

Ha ha rolig historia om festen där ;) Sånt man inte riktigt kan tänka sig hända här hemma :)



jag och en vän ska åka till Usa nästa vår bestämde vi oss för, hade annars varit toppen att ha en guide där ju! Du får tipsa oss om vad som finns att göra i Californinen:)



Hoppas allt är toppen och att du får det roligt i Las Vegas på 21-årsdag!



Kram på dig /Danni

2010-01-25 @ 13:18:04
URL: http://dhaniisfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0