Finnbesök från Sverige!

Jaha då var det en månads sedan jag skrev, bloggande är inte min grej känner jag. Det är bara inse jag är ingen skrivare, så journalist lär jag aldrig bli. Har hänt en del sen sist, har varit på semester i Staten Washington, i staden Seattle. Som jag varmt rekommenderar väldigt mysigt! Jag spenderade även en vecka på San juans Island som ligger utanför staten, väldigt när Kanada. Vi gjorde även ett besök i Kanada på deras Independence dag! Mäktigt, och jag kunde  efter tre månaders väntan, beställa min efterlängtade öl!

Min kära vän Tove har tagit sitt pick och pack åk åkt hem. Saknar dig!

Träffade min bästa kompis från Sverige föreldrar, Jan och Birgitta i helgen. Vi käkade på Hard rock cafe och dom försökte förgäves beställa in en öl till mig. Men Icke! Jag lägger ut en bild på oss!


Kommentarer
Postat av: Anna Nyman

Vilken fin bild =) mamma och pappa sa att det var jätte kul att träffa dig. När kommer du hem ???

Saknar dig jätte mycket!!!

2009-07-09 @ 12:00:45
URL: http://anna-nyman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0