Warehouse party/ Golden Gate!

I Lördags var jag nog på den häftigaste festen någonsin ett warehouse party! Vilket innebär att de hade gjort om en lagerlokal mitt i ett industriområde, till en festlokal. Där var flera ton sand, fyra pooler, fem  scener och tusentals människor. Det kändes stumtals som man var mitt i en filminspelning, har aldrig varit på något liknande!

I söndags tog jag, Ida och Fredrike in våra cyklar till San Francisco. Och cyklade runt bayen över golden gate och tog färjan tillbaka. Det var väldigt turistikt men det är verkligen värt att göra det. Vi cyklade sammanlagt 16miles= 26km och det kändes i mina sittben ska jag säga er.

Imorgon bitti bär det av till Los Angeles, Manhattan Beach. Jag och den äldsta tjejen och hennes kompis ska spendera några dagar där nere! Är dock nervös för körningen och dessa gigantiska highways! God bless me

saknar er därhemma!








Kommentarer
Postat av: ANNARITZI

Haj Ninis! Vad kul att du lägger upp lite bilder:D Imponerad över att du cyklat så långt!



Fick ditt vykort idag :D:D:D Nu håller jag på och packar! Blev en sista minutenresa till mallis med familjen:P Och hallåå, har jag sagt att jag kom in i Halmstad?:D Wiho, nu ska jag bara hitta någon stans att bo:P Hihi. Bah måste fortsätta nu, vi ska åka ikväll... Massa kramar till dig bästa Nina

2009-07-14 @ 17:45:16
Postat av: nyman

Haaj

var är mitt vykort???

du ser ut som vanligt i alla fall... nu ska jag snart ner till skåne och träffa johans nya tjej. Såklart så heter hon Anna haha. Sen ska jag åka tåg med Heffaklumpen, ska ha henne i tre veckor sen :P hundvakt nummer ett det är jag!

Saknar dig !!!!

2009-07-16 @ 10:32:24
URL: http://anna-nyman.blogspot.com
Postat av: Angelica

Heej Nina!

Åhh vilka härliga bilder du har där!! Verkar som att du har det toppen på västkusten nu ju! :D



Vettu, jag o Maria har bokat alla resor till Cali o Hawaii för sista månaden så kommer att vara i San Fran i 5-6 dagar i mitten av september :) Så är du sugen på att träffas så vore det jätteskoj :)



Kram på dej!

2009-08-07 @ 03:06:49
URL: http://angelicamagito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0