Princeton/ San Francisco

Det var ett tag sedan sist, och det har hänt en del sen sist också. Har nämligen flyttat från east coast till California som ligger på west coast. För att sammanfatta det lite kort hade jag otur med bilarna i min gamla familj, så jag tvingades byta. Det kändes ganska jobbigt att byta i början, för hade verkligen börjat känna mig hemma i Princeton. Jag hade lärt mig hitta till det mesta, funnit goa kompisar. Och helt plötsligt tvingas man börja om på nytt igen på andra sidan USA.


Men nu när jag äntligen kommit fram känns det jättebra och spännande. Har kommit till en annorlunda familj som har sex barn, två föreldrar, en hund, en au pair och en inneboende student. Så det är en stor familj! Just nu bor här ingen student, utan det är jag och den gamla au pairen. Som också

är svenska, vilket gör det mycket lättare!

Lägger ut några bilder från de senaste dagarna. Från fängelset Alcatraz, som jag besökte i söndags. Om ni har vägarna förbi här SF borde ni verkligen besöka det. Lägger också ut en bild från familjens hajk på memorial day.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0