Nedräkning!

jo nu är det inte långt kvar innan jag kommer hem till Svedala igen. Eller det är fem månader kvar och ibland känns det som en evighet faktist. Jag kan det här nu, och vill vidare i livet. Det finns ju så mycket man vill göra innan man ska bli seriös och börja bli någon eller någonting! Efter det här året så vet jag att jag aldrig kommer bli hemmafru, det är helt enkelt för tråkigt! Jag måste känna mig kreativ och aktiv för att känna mig tillfredställd med livet. Kanske just därför jag vill jobba med film eller tv, för jag tycker om att skapa och förmedla något, som kan beröra

Snart är det jul och det känns lite sådära om jag ska vara ärlig. Första gången man firar med någon annas familj. Men man får väll göra det bästa utav det, och försöka passa in så gott det går. Även om jag vet att jag kommer känna mig som en outsider. Ska iaf se till å laga lite svensk julamat som t.ex. Janssons frestelse=)

Jag och min goa vänn Emelie som faktist också är från helsingborg ,håller på att planera vår finalresa till Mexico.Det ska bli grymt kul att komma iväg! Efter ett års pensionärs liv kommer det nog bli ganska vilt!








Kommentarer
Postat av: nyman

Kom hem till mig NU!!!

2009-11-18 @ 17:21:21
Postat av: nyman

KOM HEM NU!!!!!!!!!!!

2009-12-01 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0