1 month to go!

Idag har jag varit här i exakt elva månader och det är en månad tills jag fyller 21! Ska bli så skönt att slippa vara minderårig, typiskt att jag bara kommer stanna i ca två veckor efter jag fyllt;) Men jag kommer ju ha ett 21års firande som jag sent kommer glömma, finns nog inget bättre ställe än Vegas! Det ska blir skönt att slippa det här pensionärslivet också, känns som man har fallit in i ett visst lunk. Man har sina rutiner och man måste på sätt coh vis anpassa sig efter familjen och att man är minderårig i det här landet.

Kan inte fatta att tiden har gått så snabbt och nu har jag bara ca tre jobbveckor kvar! Har fått ett jobberbjudande hemma som jag funderar på att ta. Det tar dock emot lite att om jag tacka ja, kommer jag sitta inlåst på ett kontor hela sommaren. Men det kanske man får ta, man kan nog inte vara för kräsen när det gäller jobb i dessa tider. Det här jobbet kan vara en bra erfarenhet för mig för jag har aldrig jobbat på kontor med bokföring osv. Kommer bli svårt att sitta stilla, är ju så van att jobba med kroppen.

För övrigt känns det skönt att inte vara hemma i kalla Sverige nu, ni värkar ha en riktig monstervinter. Här i Cali har våren redan slagit i blom, känns helt underbart:) Bifogar den första bilden som togs på mig på JFK airport, snacka om att man var sleten efter den resan!


Kommentarer
Postat av: emelie

shit ! frisyren på bilden är svinsnygg på dig !

2010-02-23 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0