Du gamla fria nord

Sitter här och blir lite nostalgisk med ett glas rött, och lyssnar på svensk musik per gessle, Lasse Winnerbäck med fler. Och det känns faktist skönt att detta äventyr är över snart. Att man får komma hem till verkligheten igen. Men sen vet jag när jag väll varit hemma i ett antal dagar, så kommer äventyrslusten sprita i kroppen igen. Och jag kommer att vilja dra iväg och upptäcka och uppleva igen! Kommer nog ta ett tag innan jag kommer till ro, och börjar vara seriös. Men det finns ju så mycket man vill göra, och man får ju inte glömma att man bara lever en gång!

Idag har jag varit på min femårings barnkalas, det vart galet! 20ungar som hoppade runt och skrek i två timmar, men kul hade dom:) Nu ska jag snart ner till city och dra ut med tjejerna å dansa!

lägger ut lite bilder från förra helgen i tahoe, var jättemysigt och kul att åka skidor igen! Trots att jag inte klarade puckelpisten utan vurpor haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0