Februari!

Jaha tänkte dra en sammanfattning om vad som har hänt på senaste tiden, eftersom det har blivit att jag bara skriver en gång i månaden;) Har försökt ta det så lungt så möjligt och inte hitta på för mycket tokigheter, för att jag måste helt enkelt spara pengar. Åker till Cancun om en månad och inte långt därefter blir det ju Vegas=) Eftersom det är så lite tid kvar här jag tagit mig själv i kragen för att komma i form. Har börjat en bootcamp class som är två gånger i veckan och startar halv sju på morgonen. Visst är det tufft, men tror att det kommer visa resultat. Man vill ju inte se ut hur som helst när man kommer hem!

I helgen provade jag och Emelie på något nytt dock, vi följde med hennes familj på motorcross eller supercross kanske det heter? Dom hade byggt om hela AT&T (baseball arena) till en crossbana. Det var faktist roligare än vad jag trodde! Blev riktigt inbiten faktist.. haha vet att du kommer bli lite avis pappa! Ska lägga ut några bilder:)

Kommer bli jätteskumt att komma hem, har ju vant mig vid att leva här! Så det här känns som mitt hem, och tanken att man snart ska lämna detta och kanske aldrig mer återvända känns skrämmande.. Men sånt är livet, inget varar för evigt, det är ett faktum.








Kommentarer
Postat av: Dhanii

Det är jätteskoj att titta på Supercross! Tror du såg den tävlingen via nätet :) Roligt !

2010-02-11 @ 19:39:31
URL: http://dhaniisfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0