Tahoe i helgen!

Sitter här och är allmänt slut i kroppen efter boot campen imorse, men det är en skön känsla. Hade en skön helg, i fredags var vi ute. Men det var inte så kul, vi var nog alla ganska slöa efter arbetsveckan. Stället vi var på var inte superkul heller, dom hade inte riktigt något dansgolv. Längtar tills jag kommer hem och får dansa loss till schlager igen, cant wait! Är så besviken att man inte kan se melodifestivalen online:( Resten av helgen var mysig, vi var ute och käkade och såg dearjohn.

I helgen ska jag hänga med familjen till Tahoe (upp till bergen), ligger ca tre timmar härifrån. Vi ska åka skidor i tre dagar ska bli jättehärligt!

Har börjat så smått att leta efter jobb när man kommer hem, värkar inte vara det lättaste. Hoppas det löser sig, att vara arbetslös är nog något av det värsta jag vet. Nä nu ska jag till bibblan, har blivit en riktig bokmal på sista tiden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0