Mexico!

Då var man hemma efter 10 galet kul dagar i Mexico:) Är genomförkyld och allt känns mycket jobbigare än vad det borde göra. Man mår väll egentligen som man förtjänar, har ju inte direkt levt som en prinsessa det senaste dagarna. Dieten bestod ju mer eller mindre av Tequila och Nachos haha. Nej så illa är det faktist inte mamma, som tur är. Vi träffade människor all over och faktist en hel del svenskar konstigt nog:P Det var riktigt skönt att komma bort från au pairandet och bara leva för sig själv.

Nu har jag ca bara en vecka kvar hos familjen, känns skumt att jag ska lämna dem. De känns nästan som en del av min familj på något sätt. Kommer att bli stor skillnad att flytta hem till min vanliga familj när man har vant sig att leva i en 10personers familj. Är så van att ha liv och rörelse omrking mig, så kommer nog uppleva det som väldigt tyst därhemma.

På tisdag fyller jag äntligen 21 och blir myndigförklarad för andra gången:) Två dagar senare bär det av till Vegas, cant wait! lägger ut några bilder från mexico:) 









                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0